Invalshoek 53: Tekening, veelzeggend.

Ik heb er even over gedacht om 2013 de invalshoek te laten zijn en terugblik het woord.
Maar goed er komen nog genoeg terugblikken en laat ik nu eens iets anders kiezen.
Ik heb met dank aan alle schrijfontmoetingen in de richting van mijn eerste boek nu heel wat woorden waar ik uit kan kiezen.

Ik pak even mijn inspiratiedoosje.
Het is een doosje waar ik woorden in deed als opdracht voor  de online cursus Dagboek als Spiegel.
En  dat doosje heb ik versierd met een blad met allerlei watertermen dat ik tegenkwam bij mijn plaatselijke creativiteitswinkel.
Die woorden zou ik eigenlijk ook allemaal in dat doosje mogen doen.
Toch gebruik ik die woorden nog even niet.

Ik ga jullie ook niet om een Decemberverhaal vragen. Als dat je invulling wordt, mag dat natuurlijk wel.
Nee, ik gooi het toch maar over een andere boeg.

Het woord voor december:  Tekening
En de invalshoek:    veelzeggend.

Deze invalshoek zal tot 1 januari 2014 blijven staan.

Wens jullie veel schrijfplezier!!

UPDATE 23-12-2013: Deze blog zet ik in voor de Nieuwjaarsblogchallenge 14: Call to action.

Lees de bijdrages van:

Ria
Melody
Marja
Min

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek 53: Tekening, veelzeggend.

  1. smijling zegt:

    even dacht ik schrijven over mijn blogs die ik niet meer heb maar zag toen nee niet nieuwjaarsblog challengs maar .tekening .heel wat anders dus nu maar even na denken extra

  2. Plato zegt:

    Leuke opdracht. Ik las bij Ria al een mooie versie. Die van Melody moet ik nog lezen. Gaat vandaag gebeuren.

Geef een reactie

