Zing Zo

Het is december en van mijn 26 ontmoetingen richting mijn boek staan er nu op mijn blog 23 genoteerd.
En nee, er zijn er al meer geweest, dus er gaat niet iets verkeerd.

Echter soms werken plan en uitvoering niet echt goed samen.
En is het tijd om nieuwe plannen te beramen.

Binnenkort maar eens de laatste 3 ontmoetingen beschrijven.
De creaties die ik tijdens de ontmoetingen maakte wachten nog even in hun verblijven.

Het ging niet om het doel de publicatie van mijn eerste boek,
het ging vooral om de reis en door die reis kwamen er meer creatieve zaken op mijn verzoek.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Zing Zo

  1. Pingback: Zing-Zo » Melody Music

  2. Dank je wel meis …….elke keer denk ik weer…..wat een bijzondere reis maakt zij en wat bouwt ze ondertussen een schat aan ervaringen op….wauw…..

  3. ria zegt:

    Maar intussen blijf je wel mooi bezig,al werken plan en uitvoering niet altijd goed.
    groetjes, Ria

  4. Pingback: Zing-Zo – Melody Music

Geef een reactie

