Zwijmelen op zaterdag; wandelmuziek

Nou vorige week zat ik twee avonden achter elkaar in het theater te genieten.
Zo zat ik op vrijdag bij Boudewijn de Groot en op zaterdag bij Jan Rot.
De teksten van Boudewijn de Groot daar liet Shanna me mee kennis maken, terwijl ze met Ann, Patt en ondergetekende door de achterhoek slingerde tijdens de avondvierdaagse.

Het land van Maas en Waal is wat mij betreft de beste wandelplaat.
Met dat lied sloot Boudewijn de Groot ook de avond af in Nijmegen.

Terwijl jullie dit hier lezen zijn Juan en ik even lekker samen wandelen.
En laat ik nu op you tube een lied van Boudewijn de Groot vinden wat hij samen met Jan Rot zingt.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Zwijmelen op zaterdag; wandelmuziek

  1. Marja zegt:

    Ik blijf nog even binnen. Straks eerst douchen en aankleden. Dank voor je bijdrage. Fijn weekend.

  2. greetjedewit zegt:

    Wat mooi, dit gezamenlijke nummer van die twee mannen.

  3. Het klinkt lekker in de oren …wat fijn dat jij je twee favorieten samen hebt gevonden 😀

    Fijn weekend liefs Laura

  4. Trees zegt:

    Meegezongen, een heerlijk nummer! Weer een oudje maar dan met Jan Rot in een nieuw jasje!
    Mooie keuze Min!
    Fijn weekend!

Geef een reactie

