Ontspullen

Elke dag begin ik de dag met drie pagina’s te schrijven en persoonlijk vind ik de afkorting MP voor Morningpapers prettiger dan OP voor ochtendpagina’s.

Vandaag schreef ik een woordgedicht over Ontspullen dat ik jullie niet wil onthouden:

Ontdoen van voor ons overbodige zaken
Naar de kringloopwinkel brengen
Tassen vol / dozen volSchoonmaken van kamers
Plaatsmaken voor (werk)ruimte
Uitzoeken wat ik / wij wil(len) bewaren
Lade voor lade
Loslaten van zaken
Een begin mee maken
Nadien lekker genieten.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Ontspullen

  1. platoonline zegt:

    Leuk gevonden. Maar die U is het moeilijkst lijkt me.
    Nu nog even een shift enter voor de letter S. Dan klopt het helemaal. 🙂

Geef een reactie

