op de plank

Er liggen hier echt voldoende stukjes op de plank die wachten totdat ze van deze hoge of lage mogen afspringen.
Blijkbaar hebben ze allemaal even koudwatervrees.
Willen ze niet de eerste, maar vooral de laatste zijn die het water ingaan.

Op de boekenplank heb ik een hele plank met boeken die ik nog niet heb gelezen.
En voor een goed plaatselijk doel kocht ik ook nog eens 8 boeken.
Waardoor ik nu net zoveel boeken heb als nadat ik mijn boekenkast wat leger maakte voor dat zelfde goede doel.

Op de plank, bovenaan een speciaal gemaakt trapje ligt onze zwarte Kaatje graag.
Het is één van de plekken waarvan ze (nog) zeker is dat Mossel daar niet komt.

Al met al liggen er hier dus stukjes, boeken en een kat op een plank.
Zelf ben ik nog wat stijf, juist al jaren als een plank.
En zo ga ik richting mijn fysiotherapeut om mijn spieren weer wat soepeler te krijgen.
Welke boeken zou ik nog op mijn boekenplank willen zien?
Dat is een boek van Willem Wilmink, ik heb van deze schriftelijke cursus dichten twee van de drie boeken in huis. De derde daar ben ik echt al jaren naar op zoek:

Koen, maak je mijn schoen?

Dus Sint en Piet zet dat maar in mijn schoen of de boekenplank.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op op de plank

  1. platoonline zegt:

    Wie weet wat de sint doet. Als je maar een wortel voor het paard neerzet en verder heel lief bent. Dat waren altijd de spelregels, En zo niet… zakje zout.

  2. Pingback: De postbode | reismeermin

Geef een reactie

