Even langs bij Ria

Nog geen jaar geleden kwam ik voor het eerst op bezoek bij Ria.
Ik was voorzien van een grote kaart, een bos bloemen en een vaas om haar beterschap te wensen namens haar mede webloggers.
Sindsdien hebben we contact, maar het is niet zo dat we wekelijks afspreken.

De eerste keer dat ik aan haar deur stond deed haar man Mart de deur op.
Hij zei tegen de twee aanwezige honden dat ik goed volk was en voor Ria kwam.

Langzamerhand knapte Ria op, al duurde het wel heel lang totdat er een waterig zonnetje ging schijnen.

Ria mailde ook weleens hoe de zaken er zo voor stonden.
Terwijl Ria steeds verder kon lopen met de honden, werd de conditie van Mart minder.
Maar iedere keer kwam hij er toch weer bovenop.

Dit keer ging ik even langs bij Ria om haar met het toch nog onverwachte overlijden van Mart te condoleren. Ik wens van af deze plaats nogmaals Ria, haar familie en de familie van Mart veel sterkte toe de komende tijd.

Ik zie Mart nog zo op me afkomen de eerste keer dat ik bij hen aan de deur stond.
Maar ik denk ook dat ik de volgende afbeelding die ook op de rouwkaart staat nooit meer vergeet:

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Even langs bij Ria

  1. Marja zegt:

    Lief dat je bij haar langs bent geweest.

  2. minoesjka2 zegt:

    Goed dat je even bij haar langs bent geweest, zij kan nu alle steun gebruiken. En wat een leeg gevoel geeft dat plaatje ……..

  3. platoonline zegt:

    Jij ook gecondoleerd Meermin. Fijn dat je er voor Ria was.

Geef een reactie

