Vooruit werken

Gisteren geen blog geschreven of gepubliceerd.
Maar bij de maand november staan toch al totaal 15 blogs vermeld.
Nou dan schrijf ik nu nog maar even een paar woorden.

Er ligt hier nog voldoende dat ik met jullie kan delen, schrijfsgewijs.
Echter dan moet ik opstaan.
En ik zit hier net lekker op de bank met de laptop op schoot.
Ben een beetje uitgeteld.
Blij dat er hieronder af en toe staat wat het aantal woorden zijn.
Zo te zien veranderd dat zodra ik even een pauze neem in het typen.
Wat tussen de 10 en 15 woorden is, of na een zin.

Dit weekend heb ik veel schrijfplannen.
Echter om mijn energiepeil weer wat te verhogen zal ik dit niet kilometers buiten de deur gaan doen.

Ook werk ik nu een beetje vooruit omdat ik weet dat er morgen wellicht niet één twee drie (telt u zelf even tot driehonder..) van zal komen om een blog te publiceren.
De agenda meldt namelijk een hele leuke afspraak waarover later meer.

Zaterdag komt die goede beste Sint weer aan.
Maar ik vermoed dat net als de afgelopen 30 jaar ik er in ieder geval niet speciaal voor op pad zal gaan om hem tegen te komen.
In mijn jeugd vond ik de intocht wel leuk hoor, maar ooit kreeg ik de kans om op schoot bij Sint op de foto te gaan in de plaatselijke EDAH. Nou daar heb ik feestelijk voor bedankt, dat kan ik wel melden.

Arme Sint en Pieterbazen die hard hebben vooruit gewerkt om op tijd de cadeaus in te kopen, gedichten en / of suprises te maken..

Nou ja dan heb ik met gemiddeld 300 woorden per blog eigenlijk het best gemakkelijk.
Echter het begin is, zoals wel vaak met plannen, het allermoeilijkste.

Dus wil je iets voor elkaar krijgen? Begin eraan.
Dan is het eind een stuk sneller in zicht.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

