300 woorden

De eerste week is het nog wel te doen.
300 woorden per blog.
Maar ik was al gewaarschuwd dat de tweede week er een dag kwam dat je dacht.
Aaaarrrrggghhh waar ben ik aan begonnen.

Vandaag is zo’n dag waar ik woord voor woord,
zin voor zin en alinea voor alinea me afvraag waar dit naartoe zal gaan.
Vast niet naar Den Bosch.
Hier helpt geen Zoete lieve Gerritje aan om verder te komen.

Vraag ik me toch af of die graaf die in Den Haag woont me even kan helpen.
Allemaal oude liedjes nu in mijn hoofd.
Boer wat zeg je van mijn kippen..
Nou de boer is troef zou één van mijn oude buurgenoten zeggen
(dat was een bandlid van Normaal).

Ooit schreef ik als tiener een aantal titels van liedjes onder elkaar van Nederlandstalige liedjes.
Als ik straks op zolder ga ontspullen dan zal ik het vast daar tegen komen.
Voor het Goede Doel wil ik nu wel een Toontje Lager zingen.
Doe Maar Normaal.

Morgen maar weer een poging doen om driehonderd woorden te schrijven.Want ik zit maar aan liedjes te denken die me niet echt vooruit helpen.
En om jullie nu met al die liedjes op te zadelen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op 300 woorden

  1. ria zegt:

    elke dag 300 woorden , tel je morgen van een tot driehonderd ,heb je er weer 300 .Min ik volg je en toi,toi,toi.
    liefs,Ria

  2. platoonline zegt:

    Ik heb eens een WoW geschreven bestaande uit maar één woord. Glas.
    Het ging nergens over maar dan heb je toch weer een stukje. En iedereen schreef er ¨positief over. Hoe gek kan het leven zijn?

Geef een reactie

