Nanowrimo

Hoera, het is november tijd dus voor Nanowrimo.
Tijd voor Nanowatte??
Al jaren in november neem ik me voor nu toch eens hier werk van te maken van het schrijven van een boek in een maand tijd.
Maar 50.000 woorden ik vind het nogal wat.
Ik wil best proberen om deze maand 9.000 woorden te schrijven op mijn blog,
maar reken er niet te hard op dat het een afgerond verhaal wordt, laat staan een vervolgverhaal.
Ik publiceer gewoon dagelijks een blog van zo’n 300 woorden.
Met dank aan schrijfuitdagingen hier en daar heb ik nog wel het één en ander op de plank liggen.

Schrijfuitdagingen, man wat ben ik daar blij mee.
Ik las ze al ver voordat ik er zelf maar over droomde om zelf een blog te schrijven.
Het begon allemaal met Write on Wednesday van Loesje.
Ik was gewoon jaloers op een ieder die daar zo leuk op schreef.
Ik kon me met de beste wil van de wereld (nog) niet voorstellen dat ik dit zelf ook zou kunnen laat staan dat ik het zou durven.
Tegenwoordig schrijf  ik voor mijn blog niet meer op vaste dagen.
Maar als ik niet op mijn vrije dagen schrijf merk ik dat ik niet de door mij gewenste 3 blogs per week publiceer.
Dus dank voor iedereen die me inspireert met schrijfuitdagingen.
Er staat al een WE300 naar me te lonken.
En zelf zit ik al te dubben over een nieuw woord en invalshoek voor 6 november.
Soms hou ik het schrijven ook graag kort met een one-0-one.
Zwijmelen op zaterdag dat zou ik ook graag weer eens doen.
Ik mis nog steeds de Speciale Aanbieding,
die schrijfuitdaging verdween helaas uit het zicht.
Er zijn vast nog meer schrijf- of andere creatieve uitdagingen.
Meldt ze mij, dan zal ik kijken of ik er iets mee kan.

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Nanowrimo

  1. Marja zegt:

    Je kunt meedoen met “zes woorden met beeld” bij Marion en er is voor iedere dag een “schrijfveer” te vinden bij Hella.
    http://mariondriessen.wordpress.com/category/zes-woorden/
    http://heldenreis.nl/wp-content/uploads/2013/05/schrijfveren-2013.pdf

  2. ria zegt:

    Schrijven Min schrijven ….Ik ben nu al nieuwsgierig naar je nieuwe invalshoek.
    lieve groetjes, Ria

  3. platoonline zegt:

    Schrijven Min is prima. Maar de WE is een verhalen-uitdaging. Dat betekent dat ik mensen uitdaag een op zichzelfstaand verhaal te schrijven. Een verhaal is niet een persoonlijke belevenis in de 3e persoon (met alle respect) maar een stukje fictie. Dat wilde ik graag nog even zeggen.

Geef een reactie

