Ontmoeting 21 van 26: Uitvoerend kunstenaar

Het venijn zit vaak in de staart.
Maar al bij het begin van de treinreis richting Alphen aan de Rijn kreeg ik weer deze boodschap
ALLES = MOGELIJK (MOGELIJK = ALLES)
op een gebouw te lezen.
Een mantra dat ik dagelijks in mijn agenda kan zetten.
Want zelf gebruik ik woorden die zorgen voor de beren op mijn weg.
Samen met andere kunstenaressen die ook (gaan) werken met het boek  “The Artist Way” van Julia Cameron schreef en tekende ik.
Nu is schrijven mijn tweede natuur geworden, maar de verdieping kwam bij het tekenen.

En nee, het was geen nieuwe boodschap die ik kreeg.
Alleen door die iets andere verpakking kwam hij wel binnen.
En stapte ik op de terugreis letterlijk een station te laat uit om te genieten van mijn inspiratie en inspiratiebronnen.
Kwam ik als kers op de taart op een gebouw voor het eerst deze tekst tegen:
Als de waal uit het zicht is stroomt de verbeelding.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Ontmoeting 21 van 26: Uitvoerend kunstenaar

  1. Leo's mening zegt:

    Schrijven is een uiting van je geest. Het vertelt de lezer veel over de denkwijze van de auteur. Ik ben benieuwd hoe je gaat met je boeken.

  2. ria zegt:

    Heerlijk zo’n tekst voor het slapen gaan te lezen. Kan ik fijn mijn verbeelding laten werken.
    Lieve groetjes, Ria

  3. platoonline zegt:

    Schrijven is heerlijk. Ik kan het alleen maar beamen.

  4. tagrijn zegt:

    Als je langs de Waal in Nijmegen loopt, ook. Eigenlijk kan de verbeelding altijd en overal wel stromen. Vind die zin niet zo sterk. .

Geef een reactie

