Muis => aandeel

Dit jaar had ik een aantal dingen voorgenomen.
En ja, op zich gaat het best goed met de voornemens.
Dat boek zal (denk met een beetje vertraging) er komen.
Met een ander voornemen gaat het echter wel wat minder.
Want de boog kan niet altijd gespannen zijn.
Als je schrijft voor je eigen boek, heb je minder tijd voor andere zaken.
Zo wilde ik dit jaar 6o vertalingen maken voor Wakibi.
Dat is 5 per maand. Maar ja als je er dan al maanden geen 5 gedaan hebt.

Bij Wakibi heb ik nu 7 microkredieten uitgeleend.
Op dit blog staan bijna 800 blogs
En tja dan heb ik mezelf ook no niet zo lang geleden op Facebook aangemeld en ben ik ooit met twitter begonnen.
Dit alles was vaak op inspiratie van andere schrijvers.
En van die inspirerende schrijvers stond Mama Muis altijd bovenaan mijn blogrol.
Maar tot op heden heb ik mijn blogrol nog niet online staan en daardoor kom ik soms via sluipwegen toch of soms ook niet op blogs uit die ik graag wil volgen.
Ik zet het maar eens op mijn even regelen lijstje.

Er staan hier in huis ook een aantal zaken die gemaakt zijn door Mama Muis en als zij dan meldt dat ze aan een soort van Crowdfunding gaat doen voor een Kaatje dan wil ik van de partij zijn.
Ik maakte namens de dames Reis, Meer en Min een bijdrage over.
En ik volg met name nu via Facebook de ontwikkelingen daarvan.
Maar ik wil echt mijn aandeel in lezen ook wat op andere blogs verhogen.
Want ik mis jullie wel hoor.
Jullie inspireren me zo om op mijn weg verder te gaan.
En voor hen die hier al een tijd lezen.
Die weten het was niet altijd een gemakkelijke weg.
Maar ik besloot er maar zo positief mogelijk naar te kijken.
Al dacht ik eigenlijk in het begin dat mijn reis naar meer minnen financieel gezien in wat lager water zou staan.
Echter het werd wel een reis naar meer minnen, maar dan in de betekenis van meer liefhebben.
En er zijn wellicht nog een aantal lezers hier die niet weten hoe ik echt heet.
Want vanaf blogdag 1 was het ook een verwijzing naar mijn achternaam.
Reis Meermin = Reis van Weelden
Want zo legde mijn moeder altijd onze achternaam uit.
Van weelde tot armoe.
Toch jammer dat ik nog niet zo heel lang weet dat mijn neven er van weelden met de weelde van veel en de n van nog meer maakten.
Voor u een vraag en mij een weet wie er meer aandelen had kunnen kopen 😉

Liefs van Min (Saskia van Weelden)

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

2 reacties op Muis => aandeel

  1. jokezelf zegt:

    Leuk, ik heb ook een bijdrage gestort aan mama muis. Het Keetje wordt vast heel erg mooi.

  2. ria zegt:

    Wie weet worden het twee keten. Kaatje en Weelden.
    Liefs, Ria

Geef een reactie

