Boxer

Het was echt een bink naar mijn hart.
Niet al te vechtlustig, vredelievend eerder.
Ik kwam hem dagelijks tegen een week lang tijdens ons verblijf op een camping aan Zee.
Hij verstond geen woord van wat ik zei en ook hij sprak geen ander woord als zijn eigen taal.
Het was echt het snoepje van de week.

Rambo vond ik dan weer geen naam voor hem, ik noemde hem in gedachte Arnold (naar Arnold Vanderlijde)
Hij zag er zo gedistingeerd uit.
Wellicht was hij afkomstig van een heel rijke familie met allemaal kampioenen.
Deze hond maakte dat ik omwegen lief nam.

Dit bericht werd geplaatst in One-0-one. Bookmark de permalink .

2 reacties op Boxer

  1. ria zegt:

    Dus een echte bikkel ,lief en lomp
    groetjes, Ria

  2. platoonline zegt:

    Mooie one o one. Heb je nog een foto van hem gemaakt?

Geef een reactie

