Tussenstand

Zo Min, zei iemand deze week, nog twee maanden en dan komt je boek uit.
Tja, dan moeten er nog wel wat puntjes op de i.
De laatste ontmoeting zal de presentatie van mijn boek worden, maar hieronder zet ik maar even wat er tot nu toe aan ontmoetingen in de de richting van mijn eerste boek geweest zijn:

T Tientjesdag 7-1-2013
D Danspartnerdag 26-1-2013
S Shopdag 28-1-2013
B broedplaatsdag 18-2-2013
V Villa2B dag 26-2-2013
H handpalmdag 9-3-2013
Y Yoeke Nagel en het inspiratiehuis 24-3-2013
P Puna en Petra 30-3-2013
L Luister naar je pen én potlood 06-4-2013
W Wijnfort dag 22-4-2013
O Out of the box 23-4-2013
A Avonturijn 26-5-2013
G Gaanbieding 27-5-2013
I In Omnibus Charitas (liefde) 31-5-2013
C Controledag 10-6-2013
Z Zesentwintig vragen 17-6-2013
Q Q.e.d.: Quad e’rat demonstran’dum 5-7-2013
M Mekkermans 17-7-2013
R Reisgenoten 27-7-2013
In totaal zijn dat 19 ontmoetingen, de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik er al 20 daadwerkelijk gehad heb.
En de afgelopen week werd ik nu juist over die 20e ontmoeting gebeld door een journalist.
Ik heb nog niets over deze 20e ontmoeting geschreven omdat ik er nog wel wat voor moet doen voordat ik jullie over de impact van die ontmoeting kan schrijven.
Maar ja de impact blijkt nu dus al groter dan ik kon bedenken.
De journalist wil nu zeker op de hoogte gehouden worden van mijn reis (min of meer) naar mijn eerste boek.
En dan heeft ook nog mijn uitgever gemeld dat ik nog wel wat puntjes op de i dien te zetten.
Gemiddeld diende ik zo’n 2 ontmoetingen in de maand in te plannen.|
Maar ik wist natuurlijk al van te voren dat er vast een maand kwam zonder ontmoetingen.
En december viel ook al af i.v.m. de door mij gewenste publicatiedatum in november.
Van de 7 ontmoetingen dienen er dus voor uiterlijk 11 november nog 6 ingevuld te worden.
Één van de verhalen zal gaan over de voorkant van het boek.
Dan blijven er nog 5 ontmoetingen over. September heeft er 2 (of eigenlijk 3, maar ik maar er 2 verhalen van)
Oktober heeft er 2 (waarvan één als 25e geplaatst zal worden)
En in november heb ik nog 1 ontmoeting die het verhaal aardig rond kan maken.
Dus ja, de ontmoetingen zitten aardig op schema, nu dat boek nog.
Morgen zal ik daar in alle rust aan gaan werken.
Mocht je ineens toch een log van me online zie komen, ik heb na de afgelopen stille week wat meer geschreven op zondag en dit later in de week ingepland op mijn log.
En ook komen er nog twee one-0-one’s op mijn log te staan die ik in onze vakantie schreef.
De katten zullen, gezien het WE-woord van Plato, vast ook nog van zich laten horen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tussenstand

  1. platoonline zegt:

    En dat is ook wel uitgekomen, met die katten. Ik ben benieuwd naar je boek.

Geef een reactie

