Verzoek in verband met mijn eerste boek

Van wie mag ik zijn / haar e-mailadres doorgeven aan mijn uitgever.
Ik heb er 50 nodig vóór 16 augustus. De uitgever zal dan eenmalig een promotiemail sturen i.v.m. mijn eerste boek.
Bij voorbaat dank!

Dit zette ik dinsdagavond 6 augustus op mijn facebook.
Vriendlief vond 50 nogal een getal.
En dat terwijl ik zeker weet dat ik het minimum aantal van 15 boeken zo zelf durf te kopen.
Maar goed, omdat ik het zelf ook wel een vraag vind waar ik weerstand tegen voel zet ik hem hier toch ook maar even.
Ken of ben je iemand die heel nieuwsgierig is naar de promotiemail van mijn uitgever over mijn boek, meld je dan.
Ik ben zelf heel erg nieuwsgierig, dus ik heb mezelf ook op die lijst gezet.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

4 reacties op Verzoek in verband met mijn eerste boek

  1. minoesjka2 zegt:

    Geef mijn mail ook maar door hoor : minoesjka@live.nl

  2. Illa Lommers-Wolters zegt:

    Je mag mijn e-mail ook noteren: s.c.lommers@gmail.com

  3. smijling zegt:

    vraag
    is het bedoeld dat je dan ook het boek gaat kopen of gewoon om in te kijken ?
    ikanmas2011@hotmail.com

Geef een reactie

