Barbeque weer

Al bijna 5 weken is het hier ter plaatse echt heel mooi weer.
Mijn moeder zou zeggen: het is het mooiste weer van de wereld, wat doe jij nog binnen?
Helaas staken de kabouters hier ter plaatse al zo lang dat ik maar zelf zorg dat ons huis schoon genoeg is om te leven en vuil genoeg is om gelukkig te zijn.
Met dit mooie weer wordt de barbeque vaak uit zijn ‘stalling’ gehaald en eten we buiten.

Ook vandaag zullen we weer buiten eten.
Er is voor de barbeque al allerlei lekkere zaken in huis gehaald bij de slager, de groenteboer, de bakker en toch ook bij de supermarkten hier ter plaatse.
En ook de slijter is vast blij dat we vandaag hier met 9 mensen onze tuin officieel inwijden.

We zijn nu heel blij dat we in onze vernieuwde tuin al zoveel hebben kunnen eten.
Elk moment dat het kan, dan doen we dat ook.
Nadat vorig jaar de tuin (eindelijk) opgeknapt was na een verbouwing (die geen 3 weken, maar 3 maanden duurde), werd het niet echt barbeque weer.
Ja, wij genieten nu echt van dit weer.

Ik wil er ook niet over klagen, maar als mijn collega’s vragen en wat eten jullie vandaag.
Dan is mijn respons; weer barbeque.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Barbeque weer

  1. ria zegt:

    indedaad hebben wij hier wat het weer betreft geboft, mag ook wel, meestal zijn wij hier de pisang.
    ik hoop dat jullie nog vaak van de barbeque kunnen genieten.
    liefs, Ria

Geef een reactie

