Nog even swingen met Rita

En dat ik dan een liedje vind met het Dutch Swing College Band is iets wat ik niet aan het toeval kan toeschrijven.
De muziek van deze band is er met de paplepel bijna ingegoten.
Toch typte ik op youtube alleen Rita Reys in.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

6 reacties op Nog even swingen met Rita

  1. Marja zegt:

    Een leven vol muziek is hiermee geëindigd. Dank voor deze bijdrage. Fijn weekend.

  2. Ik had al wel iets van haar verwacht dit weekend… niet alles dat zij zong vind ik mooi maar dit nummer is oke 😉

    Fijn weekend.

  3. Niks slechts over de doodde ik mocht haar man Pim Jacobs wel en haar soort muziek stond mij niet zo aan , haar stem is natuurlijk wel geweldig .

    Fijn weekend

  4. Greet zegt:

    Mooi nummer om Rita Reys mee te gedenken.

  5. Frederique zegt:

    Mooi nummer van een onvergetelijke zangeres.

    Liefs Frederique

Geef een reactie

