Eerste half jaar 2013

Lief 2013,

Het heeft, net als elk jaar, even geduurd voor ik aan je gewend was.
Er zijn vast meer jaren geweest dat ik me iets voorgenomen heb en dat ik dit waargemaakt heb.
Want ik heb van LEAO tot en met HEAO-opleiding een diploma op mijn naam staan.
Een rijbewijs, daar deed ik drie jaar over.
Een eigen auto, ook al is het pas mijn tweede en is deze al elf jaar in mijn bezit.
Ook kocht ik met vriendlief ons eerste eigen huis, waar we nu al 9 jaar in wonen.
En tja 1995 ben ik dan nog steeds dankbaar voor de eerste ontmoeting met vriendlief.
En toen ik  in 1991 de kans kreeg om een jaar naar Amerika te gaan, nam ik die ook aan.

Maar 2013 ik had je liever eerder ontmoet.
Bijvoorbeeld op het moment dat ik nog alles kon worden wat ik wilde.
Ik wilde zoveel dat ik niet altijd luisterde naar de stem binnenin me die me toeriep: Schrijf.
Gelukkig liet 2008 me die stem weer horen en gaf ik er gehoor aan.

En dan met dank aan mijn redacteur kwam ik een plaatje tegen die alles wat ik wil zeggen veel beter verwoord:arrow

Wham, kijk dat is het dus. Achteraf is het heel makkelijk praten, maar ja dit vat het wel aardig samen vanaf de start van mijn (b)log.

 

 

 

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Eerste half jaar 2013

  1. platoonline zegt:

    Het leven loopt zoals het loopt. Je was gewoon niet eerder toe aan 2013 dan in ….2013.
    Elke ontwikkeling heeft zijn tijd nodig. Je hebt veel bereikt. Sta daar bij stil en verheug je alleen maar, zonder bijgedachten wat er nog meer had gekund. En, belangrijk, denk ik: ga verder met wat je kunt en laat het andere liggen. Een mens hoeft niet alles te kunnen.

Geef een reactie

