En dat is 31

Elke dag een (b)logje plaatsen.
Lukt me dat eigenlijk wel of niet?
Het is geen heilig moeten.
Al weken lukt het me wel om elke dag drie pagina’s met pen te schrijven.
Dat schrijven heeft zijn eigen ritme.
Soms een lijst met spullen die ik nog wil wegdoen of juist kopen.
Wanneer ik met Ann en Patt een afspraak ga maken.
Of juist met iemand van mijn schone familie
Welke ontmoetingen ik nog in het vizier heb in de richting van mijn boek.
Ik begin daar gewoon al weken mijn dag mee.
Ik sta er ook eerder voor op.
En tja het leek me als ik daar ’s ochtends de tijd voor vond, ik eigenlijk nog meer schrijftijd in een dag kon vinden.

Niet dat ik nu elke dag een blog schrijf.
Maar het helpt wel als je er een aantal achter elkaar schrijft en ze dan op een volgende dagen inplant.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op En dat is 31

  1. Marja zegt:

    Zo doe ik het ook.

  2. platoonline zegt:

    Als het jou geholpen heeft is het goed.:-)

  3. ria zegt:

    gewoon doen wat voor jezelf het beste is.
    lieve groetjes, Ria

Geef een reactie

