Met dank aan Michel van der Plas

Ach wat zongen (en zingen we nog) luid mee met de teksten van Michel van der Plas.

Muziek: Harry Bannink

Diepe buiging voor de heren.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

12 reacties op Met dank aan Michel van der Plas

  1. Marja zegt:

    Heerlijk. Ik heb je linkje geplaatst. Fijn weekend.

  2. Melody zegt:

    ja inderdaad, jeugdsentiment he?

    fijn weekend.

  3. Deze knakker Sonneveld is af en toe is plezant 😉 .

  4. Greet zegt:

    Michel van der Plas heeft mooie teksten geschreven. Goed dat je hem hier herdenkt.

  5. Jokezelf zegt:

    Alweer een hele grote naar de eeuwige jachtvelden. Jammer, maar de teksten en de muziek blijven gelukkig.

  6. Wat een geweldig man die Sonneveld, dit is zo leuk hè !

    Fijn weekend 😀

  7. minoesjka2 zegt:

    O, ja, Wim Sonneveld …………. geweldig een ras artiest die volgens mij alleen van de allerbeste teksten zong.

  8. Trees zegt:

    Wim Sonneveld, een favoriet van mijn vader! Ze overleden in hetzelfde jaar een maand na elkaar. Als ik iets van hem hoor word ik daar altijd aan herinnerd. Dit nummer is echt geweldig! Leuk dat je ook meedoet, ik heb heerlijk gezwijmeld!

  9. gewoonzoalsikben zegt:

    Ohhh wat leuk om dit weer te horen .Bij ons thuis waren ze er dol op en ik dus ook.En uhh wat had de man een mooie ogen haha
    Groetjes Elisabeth

  10. Frederique zegt:

    Leuk om het weer eens te horen. Heerlijk nummer. Mijn vader vond het prachtig.

    Liefs Frederique

Geef een reactie

