Statistiek(en)

Ik hou heel erg van cijfers.
Maar toch niet van allemaal even veel.
Want ik hou ook veel van taal.
En omdat ik meer van taal hou, heb ik geen wiskundeknobbel.
Op mijn laatste diploma die ik op een school haalde staat dan ook met trots een onvoldoende voor wiskunde en statistiek.

Ik hou heel erg van cijfers.
Ik reken graag naar me toe.
Wat voor weer(cijfer) het ook is.

Hier in de zijbalk staan ook leuke cijfers.
Zo wordt er per maand bijgehouden hoeveel blogs ik plaatste.
En zo te zien heb ik sinds maart 2008 nog geen maand overgeslagen of in een maand niet net zoveel blogs geplaatst dat er dagen in die maand waren.
Dit is mijn 22e blog van juli, maar of ik er ook elke dag één weet te plaatsen…
Veel bloggers hebben nu reces en ook mijn zomerstop is bijna in het zicht.
En oké ik kan natuurlijk ook voor mijn zomerstop wat blogs inplannen.
Maar dat hoeft niet hé.

En na 18 ontmoetingen in de richting van mijn eerste boek is het manuscript hiervan bij een uitgever. Het manuscript heeft denk ik een leuk cijfer gekregen, want het is akkoord bevonden.

Worden de overige ontmoetingen dus in de richting van mijn tweede boek.
Het lijkt me namelijk heel leuk om in 2018 te kunnen zeggen dat het me gelukt is om zeven boeken te publiceren.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Statistiek(en)

  1. Marja zegt:

    Nou, jij bent nogal wat van plan.

  2. Allereerst gefeliciteerd met je Boek en natuurlijk een fijne vakantie gewenst !

  3. minoesjka2 zegt:

    Ambitieus hoor!! Maar wel een leuke uitdaging om met jezelf aan te gaan …….. 🙂

  4. platoonline zegt:

    Tja… we wachten af.

  5. ria zegt:

    moge al je wensen uitkomen
    lieve groetjes, Ria

Geef een reactie

