Mijlpaal Deetje

Onlangs ging de kilometerteller van Deetje de 60.000 kmgrens over.
Ik denk dat Deetje de meeste kilometers daarvan in Nederland reed.
Één keer gingen we naar Duitsland omdat de vorige grote grijze niet geheel waterdicht was.
De grote grijze andere wagen is een paar maanden geleden ingeruild voor de vierde grote grijze wagen op rij.

Heel even dacht ik eraan om ook Deetje in te ruilen, maar volgens de verkoper van de grote grijze Cabrio moet je zand in de benzine gooien om Deetje langs de kant van de weg te krijgen.

Op nu naar 72.000 km volgend jaar, dan heb ik gemiddeld over 12 jaar 6.000 km gereden.
Helaas heb ik met Deetje niet voor elke km die ik reed een Euro op een spaarrekening gezet.
Nou ja, er moet wel wat te wensen overblijven. Want de laatste tijd komen al zoveel wensen uit ;-))

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Een reactie op Mijlpaal Deetje

  1. ria zegt:

    Laten we blij zijn en hopen dat jou wensen uitkomen.
    groetjes, Ria

Geef een reactie

