Buitenverblijf

Vanaf mijn buitenverblijf wil ik u laten weten dat het goed met me gaat.
Heel goed, dank u!
Hier heb ik geen last van een kater en toch is het wel wat primitief.
Toch wil ik u niet van harte uitnodigen even een tijd met mij te verpozen.
U zult wellicht niet passen in mijn buitenverblijf en u zult het ook niet geriefelijk vinden.
Er is geen licht, geen water, verwarming of een wc.
Het is een buitenverblijf en niet eens op maat.
Ik kan er liggen, zitten, staan en schuilen voor de regen.

Het binnenverblijf daar wonen mijn bedienden.
Maar ik ben veel liever in mijn buitenverblijf.
Heerlijk rustig, geen collega’s die ook op mijn plek willen zitten.
En als de bediende me roept, hou ik me Oost Indisch doof.
Voor het eten loop ik nog net naar het binnenverblijf.
Kan iemand dat ook eens hier brengen?

Kaatje.

Dit bericht werd geplaatst in Dieren. Bookmark de permalink .

2 reacties op Buitenverblijf

  1. rietepietz zegt:

    Aan een buitenverblijf heb je natuurlijk niéts als je het niet gebruikt , heel verstandig dat je de rust zoekt eh…. mossel neem ik aan?

  2. platoonline zegt:

    Wij zullen je niet bezoeken, Kaat.
    Sluimer rustig in je klein verblijf.
    Zolang er voer is, is er hoop 🙂

Geef een reactie

