Invalshoek 45: Presentatie / oefenen

Maandag 22 april, ca. 15.00 uur.

Zeg Min,
Ja Ria?
Heb je al een woord voor de invalshoek?
Ach ik heb er nog niet over nagedacht, want ik heb het dit keer op 4 weken gezet.

Dinsdag 23 april, ca. 20.00 uur.
Hmm, wanneer was ook alweer de nieuwe invalshoek gewenst?
Kijkt naar de invalshoek en ziet dat dit morgen is.
Hmmm, hoe vind ik zo snel iets?

Nog vol van ontmoetingen, gesprekken en vol van plannen voor een boekpresentatie kwam ik op:

Woord: Presentatie

Invalshoek: Oefenen

En omdat ik precies die dingen de komende tijd regelmatig mag gaan doen zet ik deze weer voor een periode van 28 dagen hier op top.

Jullie hebben allemaal tot 22 mei 2013 om te (laten) lezen, te schrijven of met andere creatieve invullingen hier een reactie op te geven.

Daar komen vast weer mooie bijdrages van, lees die van:
Melody
Ikan Mas
Ria
Marja
Min

NB.: De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wildeboer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Van 27 april tot 4 mei had ik een weekje leesvasten.
Van 6 tot en met 13 mei ga ik eens een tijdje niet online.
Daarna zal ik weer lezen en reageren 😉

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Invalshoek 45: Presentatie / oefenen

  1. ria zegt:

    Moeilijk onderwerp ,maar wie weet,
    groetjes, Ria

  2. smijling zegt:

    echt moeilijk maar geprobeert op http://smijling.wordpress .com te lezen
    groetjes yvonne

  3. ria zegt:

    Het viel er gewoon uit . Hier mijn bijdrage: http://www.rias-weblog.nl/?p=3287
    groetjes, Ria

  4. platoonline zegt:

    Daar kunnen de schrijvers wel wat mee he? Leuk.

Geef een reactie

