Dag 10 van 26 ontmoetingen: Wijnfortdag; Smart & Sexy lezing Lisa Portengen

Na 9 ontmoetingen wordt het nu wat lastiger om namen te verzinnen voor de ontmoetingen.

Deze dag had ook de A van Asperges kunnen krijgen.
Want het idee voor deze dag ontstond toen ik asperges zag in een supermarkt waar ik wat boodschappen kocht.
En ergens deed dat een belletje rinkelen en ik wist dat Lisa Portengen daar iets mee te maken had.
Ik keek dus eerst of ik hier al iets over had opgeschreven.
Nee, dat niet.
Naar de site van Lisa, daar stond er ook niets over op.

Maar wat ziet ineens mijn oog? Lisa komt naar Gelderland.
Dat wordt in plaats van Asperges eten met Lisa een lezing van Lisa in het Wijnfort.
En zo kwam ik alweer op een locatie in mijn directe omgeving waar ik niet eerder was geweest.
Nou ik weet zeker op dat Wijnfort ben ik nog lang niet uitgekeken.
Wat een prachtige locatie.

Sinds een Powerdag in 2010 van Josje Feller volg ik Lisa met haar smart & sexy.
Ik deed zelfs in het najaar van   al eens de E-course.
De resultaten gaven destijds aan dat ik hierin nog wel wat kan groeien.
Nu kreeg ik van Lisa weer  25 vragen over hoe ik tegen bepaalde zaken aan kijk.
Ik kon alleen met ja en nee antwoorden.
En dit keer waren de nee’s ver in de minderheid.
Aan het eind van al die vragen vroeg Lisa wie er 20 of meer met ja hadden beantwoord.
Die vraag kon ik beamen.
Ik had er namelijk 5 met nee beantwoord.
Dat was de eerste keer dat ik die vragen beantwoordde toch wel anders.
Ik kan echt niet anders concluderen, dat als ik een wijn was (met pumps heb ik al veel minder) ik een wijn was van heel goed jaar, met precies de goede bite van een heel goed oogstjaar.
Echt zo’n wijn waar je wel een hele voorraad van wil hebben in een fort ;-))

Bij bijna alle ontmoetingen kwam ik een schrijfster tegen. Dit keer was het Jeanet Bathoorn, iemand die ik i.v.m. Social Media, ook al een tijdje volg ;-))

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

