Zwijmelen op Zaterdag: Diva’s 7 (slot)

Deze reis langs Diva’s werd in het leven geroepen op weg naar het 720e log.
Wat er vandaag dus daadwerkelijk met het slot van de Diva’s komt te staan.
Iets om elke week naar uit te kijken.
Het begon met Jennifer Rush, daarna Kate Bush (en Peter Gabriel), Karin Bloemen, Adele, Tina Turner (en David Bowie), een nummer uit de musical Cats en tot slot Caro Emerald.
Ik ben me ervan bewust dat ik meer Diva’s ken, maar het is Kill your darlings.

Van de diva’s zag ik er maar één live en dat was Karin Bloemen op 20 maart jl.
Wens jullie allemaal een prettig weekend.

OT: Het leuke van een virtueel feestje geven is dat mensen elkaar al blijken te kennen, aan boord van Sirene stond een band te spelen met mijn muzikale familieleden. Melody herkende de bassist hiervan, hij had in het seizoen 1996 – 1997 – 1998 als bassist gespeeld bij JEANS.  Zie daarvoor haar log. It’s a small world afteralL ;-))

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

10 reacties op Zwijmelen op Zaterdag: Diva’s 7 (slot)

  1. Melody zegt:

    Mooie invulling weer….

    Haha ja grappig he?!

    Liefs en fijn weekend.

  2. Wat zingt ze zalig, hè? Dankjewel voor deze diva. Ik wens je een heerlijk warm weekend.

  3. Trees zegt:

    Dit is ook een topDiva hoor Min! Ik vind Caro Emerald een vondst! Prachtig nummer!

  4. Greet zegt:

    Wat een heerlijk nummer, zeg. Ik kende het niet.

  5. Carol Emerald heerlijke stem en pracht vrouw, mooie afsluiting van je Diva’s.
    Liefs en fijn weekend Laura

  6. jokezelf zegt:

    Heerlijk nummer! Carol Emerald is een van mijn recente favorieten. Toen haar eerste cd uitkwam, heb ik hem meteen gekocht en grijsgedraaid. En nog steeds kan ik er geen genoeg van krijgen. Ik kijk al uit naar de nieuwe die in mei uitkomt.

  7. Frederique zegt:

    Inderdaad een heerlijk nummer. Ik heb genoten!

    Liefs Frederique

  8. Hilde zegt:

    dol op dit nummer! helemaal mijn soort muziek, I LIKE IT!!!!
    fijne zondag (ja, pas vandaag tijd gehad om naar de zwijmelnummers te luisteren), groetjes Hilde

  9. dieneke55 zegt:

    Caro Emerald vind ik gewoonweg top!!

  10. minoesjka2 zegt:

    Ja, zij is een echte diva ……….. helemaal mee eens!! Een heerlijk nummer dit.

Geef een reactie

