Zwijmelen op zaterdag: Diva’s (5)

De eerste 4 Diva’s waren makkelijk te bepalen, deze Diva hoorde ik op 1 maart en ik wist dat minimaal 1 liedje van haar in mijn lijst zou moeten voorkomen. Tja en als David Bowie dan ook mee komt zingen, ben ik verkocht.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Ben ik vandaag weer naar een ontmoeting gegaan met mensen die wat creatiefs willen (met) schrijven.
En nee dat is vast niet de laatste ontmoeting op het gebied van schrijven.
Helaas is er al een cursus hier in mijn woonplaats vanwege te weinig inschrijvingen niet doorgegaan.

En ik zal op korte termijn ook weer een afspraak met Ria maken.

Ook eens meedoen met Zwijmelen op zaterdag: http://rammelaars2.blogspot.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

10 reacties op Zwijmelen op zaterdag: Diva’s (5)

  1. Ria zegt:

    Ha die Min. Ja maak maar gauw weer een een afspraak met mij.
    Oh ja ik genoot van David Bowie en Tina Turner en neurie nog na.
    Fijn weekend ,alhoewel het slaapweer is en ik er er vroeg in lig vanavond.
    Liefs ,Ria

  2. ram1955 zegt:

    Oeps. Je bent nog op tijd. Ik zat even te eten, maar je linkje staat er nu bij. Dank voor je bijdrage en succes met schrijven.

  3. minoesjka2 zegt:

    Tja ………. dit is natuurlijk een TOP Diva!! En zeker als ze met David gaat zingen ……….. Dit nummer is toch elke keer weer een kippenvel moment en een cadeautje 🙂 Bedankt.

  4. gewoonzoalsikben zegt:

    Genieten om dit weer te zien .Super die twee samen!!
    Groetjes Elisabeh

  5. Frederique zegt:

    Het blijft mooi. Leuk om het weer te horen.

    Liefs Frederique

  6. We zijn allebei een grote fan van zowel Tina Turner als David Bowie. Jeugdidolen kan je bijna zeggen, zo lang draaien zij in de Top 40 al mee. De eerste Veronica Top 40 was in januari 1965. Weet je vast ook wel. We hebben heerlijk met je mee gezwijmeld want we voelde ons even weer die dertigers die de 60’s, 70’s & 80’s bewust hebben meegemaakt.
    Vanuit Los Boliches aan de Costa del Sol gaan wij je groeten.

  7. Mooie bijdragen het schijnt dat ze in Zwitserland woont Tina Turner pracht stem krachtige vrouw en David Bowie uniek zal hij ook blijven heeft een nieuwe plaat uitgebracht per toeval op YouTube tegen gekomen 🙂 Veel schrijf plezier 😀

  8. Aparte combi’s kunnen de meest bijzondere dingen voortbrengen, dit is het bewijs wel 😉

    Mooie keuze meid.

  9. rietepietz zegt:

    Een bijzonder gelegenheidsduo dat knált !

  10. Trees zegt:

    Natuurlijk hoort Tina Turner tussen jouw Diva’s ;-).
    Een geweldig nummer en samen doen ze het hartstikke goed!

Geef een reactie

