Zwijmelen op Zaterdag: Vorst

Ik ben al jaren een groot fan van muziek van Disney films. Dat heb ik overgehouden aan een jaar in Amerika wonen.
En tja, als we het al de hele week over de nieuwe vorst hebben dan hoort dit lied erbij.

Ook eens zwijmelen op zaterdag, meldt het Marja.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Zwijmelen op Zaterdag: Vorst

  1. Zeer toepasselijk. Heerlijk om naar te kijken en luisteren. Dankjewel. Fijn weekend.

  2. Heerlijkkkkkkkkkk ligt (musical) op mijn netvlies….

  3. dieneke55 zegt:

    Zo’n leuke film,ik vind de Circle of Life ook mooi.

  4. Leuk leuk leuk, wordt je vrolijk van en ik hou van deze animatie film The Lion King 😀
    Groetjes Laura

  5. Plezant filmpje en deze sluit mooi aan bij onze zwijmerlaar.
    Vanaf de Costa del Sol, saludos de Mara

  6. gewoonzoalsikben zegt:

    Wat leuk om dit weer even te zien.We kochten deze DVD voor onze kleinzoon ,mijn man en hij keken hem minstens twee keer per week.
    Groetjes Elisabeth

  7. minoesjka2 zegt:

    The lion King was de eerste Dysney film die ik samen met de dochter van mijn vriendin zag, ze was denk ik een jaar of 4 en vond sommige stukken maar eng …… daarna hebben we met elkaar nog heel veel meer Dysney films in de bios bekeken 🙂

  8. platoonline zegt:

    Ik ben ook Disneyfan. Vooral de heel oude. The Lion King hoort er nog net een beetje bij. Maar daarna vond ik het snel minder worden.

Geef een reactie

