Vijftig –gitfjiv Acties

-A-
Cursussen, ontmoetingen, schrijven, werken.
Beetje druk met acties hier en daar.
Zo krijg je echt niets voor elkaar.
Doe maar normaal dan doe je gek genoeg.
Loop nu maar gewoon in de pas.
Je was al niet de slimste van de klas.
Geen champagne in je glas.

-B-
Cursussen, ontmoetingen, schrijven, werken.
Er zit meer tijd voor acties in de dag dan je vermoedt.
Gewoon actie voor actie doen.
Niet een hele actiedag, gewoon 5 per maand.
Dan komt de eindactie steeds meer in zicht.
Zie je wat er wel goed lukt.
En smaak je de voldoening dat de aanhouder wint.

Inspiratiebron: http://platoonline.wordpress.com/2013/01/14/vijftig-gitfjiv/

Dit bericht werd geplaatst in One-0-one, Op verzoek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Vijftig –gitfjiv Acties

  1. Pingback: Vijftig-gitfjiV | Platoonline

  2. Plato zegt:

    Dat is een goeie,Min. Natuurlijk kies ik voor B. en ik wens jou hetzelfde. En dat is je al heel goed gelukt ook. De link staat er. Ik weet niet hoeveel mensen er terugbladeren, maar wie het leest zal het kunnen waarderen.

  3. Mooiiii MIn, ik kies voor optie 2 😉

  4. Heel mooi, het is een vloek om de druk te voelen om in 10 sloten te gelijk ”te moeten lopen”, van jezelf, daarom door de jaren heen voel ik e lekker bij optie B

  5. minoesjka2 zegt:

    Dit is en mooie zeg!!
    Ik hang een beetje tussen A en B in. Er zijn momenten dat ik vol voor B ga, maar als ik merk dat ik mezelf voorbij loop ga ik tijdelijk richting A ……….. 🙂

Geef een reactie

