Invalshoek 38: Drempel -> huiverend

En zijn jullie de drempel van 2012 naar 2013 goed overgegaan?
Het eerste woord van de invalshoek is drempel
En de invalshoek is huiverend.

Inspiratie nodig? Bij drempel denk ik altijd aan Wim Kan.
Zou Wim Kan zeggen dat we op een historische drempel staan?

Jullie hebben allemaal tot 16 januari 2013 om te (laten) lezen, te schrijven of met andere creatieve invullingen hier een reactie op te geven.

Daar komen vast weer mooie bijdrages van, lees die van:

Min
Melody
Ikan Mas

De kopfoto van mijn blog is gemaakt door Melody

De tekening in de kopfoto is  van de spelende filosoof.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.
De foto’s zijn gemaakt door Iris Wilde boer en zijn voor mij ook bronnen van inspiratie.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

11 reacties op Invalshoek 38: Drempel -> huiverend

  1. kakeltje zegt:

    Hoi Min. Nog de allerbeste wensen voor een warm en liefdevol 2013!
    Ik weet nog niet of ik mee ga doen aan je schrijfuitdaging, maar heb je wel toegevoegd aan mijn blogroll. Als je dat laatste niet prettig vindt, laat je het me dan even weten?
    Groetjes, Mirjam Kakelbont

  2. Melody zegt:

    hij staat er, zeer realistisch ook nog: http://melodymusic.nl/?p=16008

  3. Leo's mening zegt:

    Je weet dat ik mij nooit laat leiden door verplichte invalshoeken. De drempel daartoe is te groot in mijn karakter….:) Nee, ik schrijf zelf wel wat ik wil. En drempels zijn er om te effenen, weg te nemen, te egaliseren. Zoals jij dat deed op Facebook, waar je nu behoort tot de actieven. Koppelingen met het blog zijn al gemaakt zag ik en dat zal je goed bevallen. Verbreding van de lezerskring. En een echte Min is een Min zoals ik die in de loop van de jaren leerde kennen. Geen drempel die me tegen houdt om langs te komen en mee te lezen, maar opdrachten? Nee, daar doen we niet aan…..

  4. http://rammelaars2.blogspot.be/2013/01/drempel-huiverend.html
    De mijne staat er ook. Helaas niet zo’n blije invulling.
    Fijne dag, Min.

  5. Pingback: Zwijmelen op zaterdag | reismeermin

  6. platoonline zegt:

    Wim Kan zou zeggen:

    Duitsland heeft Merkel, De VS heeft Obama
    Nederland kijkt nog TV in pyama
    Heel de wereld trekt alert aan zijn stutte
    Nederland kletst, want wij hebben….Rutte.

    Zoiets denk ik. En ze zouden allemaal lachen, schaapachtig maar….lachen
    want ze waren in de show van Wim Kan en dan stelde je iets voor.

    Rutte…. stel je voor.

  7. lenjef zegt:

    Repetitief gedrag

    elk jaar
    duiken mensen
    vol verwachtingen het nieuwe jaar in

    soms fel bibberend van de koude
    dansend in de schaduw van het oude

    op de gladde
    drempel
    schuivend naar ’t vervolg van het begin

    Lenjef 🙂

Geef een reactie

