2013 lacht mij toe

http://evandenhemel.wordpress.com/2012/12/28/hoe-2013-jou-toelacht/

Met dank aan twitter kwam dit  verzoek op mijn pad.
Want tja in terugkijken daar ben ik wel goed in.
Maar wat lacht me in 2013 toe?

Wat wil ik de wereld gaan brengen?
Vooral heel veel inspiratie. Op regelmatige basis een woord en invalshoek bedenken waar men creatief mee om kan gaan. Het brengt elke keer een lach op mijn gezicht. En daarom wil ik dit met zoveel mogelijk mensen doen. Want ieder heeft zijn unieke manier om hiermee om te gaan.

Hoe ziet mijn ideale 2013 eruit:
Bewustzijn van de rijkdom en overvloed in mijn leven. Zoveel om dankbaar voor te zijn, richten op wat wel kan. Ik woon samen met mijn partner en huisdieren. We genieten van balans privé en werk, zitten zo vaak als we kunnen in onze tuin.
En langzaam wordt ons huis verder opgefrist. We genieten van de contacten en afspraken die we maken, lekker uit eten met vrienden / familie.
Ik ga genieten van al die creatieve bijdrages op de invalshoek.
Ik ga veel schrijfopdrachten maken en regelmatig daarin eens geen waterrijke woorden plaatsen.
2013 het wordt een prachtig jaar waar ik van ga genieten, dag voor dag.
En ik weet als ik een terugval heb, zoals dit jaar, wat ik moet doen om het stuur weer de goede windrichting uit te krijgen.
Want wie kan sturen, zeilt met elke wind.

2013 lacht mij toe en ik zal vaker lachen.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op 2013 lacht mij toe

  1. Heel mooi voornemen. Ik wens je alle goeds in 2013. Tot ziens.

  2. rietepietz zegt:

    Het genieten van al die positieve dingen is een mooie uitdaging ,we vergeten het ( te) vaak ,maar jou gaat het lukken dat weet ik zeker .
    De allerbeste wensen voor 2013 !

  3. Pingback: C(h)ampagneplan 2013 | reismeermin

Geef een reactie

