Zing zo

Als je het niet probeert, dan weet je ook niet of het iets is.
Dus ik probeer soms wel eens iets nieuws.
Bij sommige zaken laat ik het bij die ene poging.
Ritje in een achtbaan of springen van een hoge duikplank.
Leuk voor anderen, niets voor mij.

Al een tijdje vragen mensen mij waarom ik niet op het feestboek te vinden ben.
Het was iets waar ik heel goed zonder kon.
Ik vind het soms weken wel prettig om niet online te zijn.
Echter op 1 januari ga ik op reis, waarbij mijn reisgenoten me graag volgen.
En daarvoor wilde de reisleider dat ik op het feestboek ging.
Sinds 29 december ben ik dus ook op die manier online te bereiken.

Binnen 5 uur had ik contact gemaakt met allerlei mensen uit mijn netwerk.
Via twitter volg ik zo’n 1.000 mensen en op facebook volg ik nu al meer mensen dan ik op hyves volg.
Ik dien ook nog mijn LinkedIn adresenboek erbij te nemen.
Laat me maar weten als je me ook op FB wilt volgen en wilt zien waar de droombaanreis me gaat brengen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Zing zo

  1. Pingback: » Zing-Zo

  2. Nou meis, niet 1 maar meerdere uitdagingen dus op de stoep…. ben benieuwd wat al die uitdagingen voor je en met je zullen gaan doen en natuurlijk ben ik meer dan nieuwsgierig genoeg om je op je reizen te volgen.

    Bovenal wens ik je natuurlijk een safe journey in alle geluk, met liefde in opperste gezondheid.

  3. minoesjka2 zegt:

    Een goede jaarwisseling en een veilige reisuren voor 2013 gewenst 🙂

Geef een reactie

