Voor Ria

Gisteren kreeg ik bericht van Ria dat vandaag de laatste dag van bestraling is, twee keer en heftig. Ik stuur Ria even allemaal positieve vibes voor vandaag.

In 2011 spaarde ik allemaal spreuken over water en vandaag valt hij op deze spreuk die Richard van Kray maakte voor zijn hond River:

Ik wil stromen, elke dag
Verlangen om het water te omarmen
Zonder begin
Zonder eind
Dan zie ik in spiegelend water mijn mooiste lach.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

3 reacties op Voor Ria

  1. ram1955 zegt:

    Lief van je. Ik stuur haar ook een berichtje.

  2. platoonline zegt:

    Ik kreeg een mailtje van haar. Ze voelde zich erg ziek en zag erg op tegen vandaag. Iedereen die dit leest: stuur haar, net als Marja, even een berichtje. Dat steuntje in de rug kan ze goed gebruiken.

  3. De laatste loodjes wegen het zwaarst, ik stuur haar ook positieve gedachten!

Geef een reactie

