Zing-Zo

In mijn hoofd daar zit al een tijdje een lied.
Het is alleen de eerste regel en verder nog niet.

Dus ik typ de tekst nu maar eens uit.
Wie weet pakt een muzikant gelijk zijn luit.

Niet meer langer gedraald.
Want anders wordt hier niet de top 50 mee gehaald.

“Ik zit hier aan de waterkant,
met mijn voeten in het zand”

Deze regel bezorgt mij al weken vertier.
Nu lezen jullie hem, dat geeft mij plezier

Meer Zing-Zo vind je hier

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Zing-Zo

  1. Hij is goeeeee ben benieuwd naar de volgende regels 😉 😉

  2. Pingback: » Zing-Zo

  3. ram1955 zegt:

    .”… het zonnetje schijnt op mijn bol
    ik houd het nog wel even vol”

    Een luit heb ik helaas niet voor je.
    We kunnen wel om de beurt 2 rijmregels voorstellen, dan wordt het een groepsgedichtje.
    Idee voor een nieuwe uitdaging?
    Fijne zondag.

  4. minoesjka2 zegt:

    He, leuk! Ik ken dat wel, ik heb inderdaad ook af en toe een paar regels in mijn hoofd en kom er dan niet verder mee ………. ik schrijf ze op en probeer ze los te laten …….. later komt vaak dan de rest ……… zonder luit 🙂
    Ik ben benieuwd.

  5. rietepietz zegt:

    Ai , ik hoop dat je jezelf goed aangekleed hebt want het éigenlijk geen weer om aan de waterkant te zitten 😉

Geef een reactie

