Wachten op Herman

Het is bijna Sinterklaas en op mijn verlanglijstje staan een honderdtal liedjes.
Allemaal van één zanger.
Vrijdag 23 november kreeg ik te horen dat ze op weg waren naar hier.
Maar het is niet opzij opzij maak plaats maak plaats
De liedjes van Herman van Veen hebben blijkbaar geen haast.

Ergens onderweg hebben ze een andere afslag genomen.
Ik melde op woensdag 28 november dat de liedjes niet waren aangekomen.
Die dag wachtte ik nog even de bezorgster persoonlijk op die hier de pakjes aflevert.
Er was niets bij voor Min

Opnieuw wordt nu een nieuw pakje aan Min verstuurd.
Nu hopen dat er binnenkort honderd liedjes van Herman door Min worden meegezongen.
Herman van Veen kwam zelfs op mijn lijst voor de top2000.
Wil je de rest van de lijst zien, klik hier.

Dan draai ik nog even mijn favoriete nummer gezongen door Herman van Veen.
Het is geschreven door Thé Lau: Onder aan de Dijk

Update 20:40 uur, 30 november:

En kom ik vandaag thuis van mijn werk en wat ligt er op me te wachten?
Juist, een pakje met cd met honderd liedjes van Herman van Veen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

2 reacties op Wachten op Herman

  1. rietepietz zegt:

    En dus …kon jouw dag niet meer stuk en holde jij onder het zingen van
    opzij ,opzij , opzij,
    maak plaats ,maak plaats maak plaats
    naar de CD speler !

  2. Melody zegt:

    Nou he he, binnen is binnen en nu maar languit op de bank en genieten met die hap 😉

Geef een reactie

