Verwachtingsvol – fiets (2)

28 november, nog een week tot 5 december.
Ik sta hier in een stil hoekje onopvallend te staan.
Ze zijn me nog niet echt aan het zoeken.
Dat komt natuurlijk ook ik heb mijn pak nog niet aan.

Eigenlijk ben ik ook wat groot om in een pak te doen.
Een strik alleen dat is nog wel te doen.
Ik zie er, vind ik , al om op te eten uit.
Ik ben dan wel niet nieuwe meer,
maar ik kan nog wel jaren mee.

Het is dat ik geen benen heb, dan stond ik te trappelen van plezier.
Nog 7 nachtjes slapen en ik laat me rijden van daar naar hier.
De Pieten die mij brachten zagen de tranen van de moeder.
Ze hadden de grootste wens van Gina verhoord.

Wat zal Gina gaan zingen als ze me straks ziet.
Oh ik kan bijna niet wachten.
Straks ben ik weer iemands fiets.

(Dit log is gebaseerd op het verhaal dat buurmeisje Sjanna me vertelde ruim dertig jaar geleden vertelde over hoe zij en haar familie van Sint een hond kregen).

Van 28 november tot en met 5 december wil ik elke dag een blog plaatsen dit was dus 1 van 7.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek. Bookmark de permalink .

Een reactie op Verwachtingsvol – fiets (2)

  1. Pingback: Wensen | reismeermin

Geef een reactie

