Foto’s van Iris

Ik weet niet hoe jullie dagen de laatste tijd zijn.
Die van mij hadden toch wel hele trieste randjes.

Gelukkig kwam ik Iris Wildeboer tegen op twitter die voor een kleine sponsorbijdrage mij best wel wat foto’s met zonnestralen wilde sturen.

Om jullie allemaal hier van te laten genieten plaats ik ze hier.
En wens Iris een hele fijne reis naar Ierland, al waar een foto van haar is geselecteerd voor een expositie.

En tja bij foto’s moet ik toch ook weer aan Frans denken.
De eerste foto heet ‘Angels can fly because they carry no burdens’ en volgens  Iris past die wel bij mijn twitterprofiel: Slechte huisvrouw Blogger Recreatief wandelaar Danser  Vrijwilligster Het beste advies dat iemand mij gaf: Wie zeilen kan, stuurt bij elke wind.

Foto Iris Wildeboer

De tweede foto heet discover en die heb ik zelf uitgekozen. En tja daar staan veel dingen op waar ik van hou water en (sporen van) vogels.

Foto Iris Wildeboer

Middels deze foto’s hoop ik iedereen en ook mezelf even weer te voorzien van een steuntje in de rug.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Foto’s van Iris

  1. Sterkte met het verwerken

  2. Ria zegt:

    Knuffel Min
    groetjes, Ria

  3. tagrijn zegt:

    Hopelijk kom je mede door dit soort foto’s door een trieste periode heen.

  4. platoonline zegt:

    Moge de trieste randjes binnenkort worden vervangen door prettige vergezichten en zonnige gedachten. De tijd is maar zo kort. Geniet van het leven, Min. Dat wens ik je toe.
    Mooie foto’s. Heel bijzonder.

  5. Melody zegt:

    Naar meis dat de dagen niet zo leuk zijn als dat ik ze jou gun, we krijgen zo allemaal onze portie te dragen he? Maar weet je, je bent niet alleen, er is altijd ergens iemand die in gedachten bij je is en je net stukje steun geeft dat jij nodig hebt. Je bent je dat niet 24/7 bewust maar het is wel zo, als je nou aan die gedachte vasthoudt, moet het toch ietsjes beter gaan?
    Kop op meis, zoals Plaat ook al zegt, de tijd die ons als mens is gegeven is te kort om het genieten te weinig te doen. En wie zongen ook al weer, ’t zijn de kleine dingen die het doen’…

    x.x

  6. Het spijt me voor je dat je momenteel zoveel verdriet te verwerken hebt Min. Sterkte.

Geef een reactie

