Kopfoto

Als je een wens hem, schreeuw hem dan van de daken.
Maak geen geheim waar jij naar zoekt.
Er kan zomaar iemand zijn die er voor zorgt dat je datgene krijgt wat je wilt
Zo vertelde ik nog niet zo lang geleden mijn wens om alles wat ik sinds 27 maart 2008 op een weblog heb gezet in hetzelfde webwater te kunnen vinden.

En voila, mijn wens was nog maar net geuit of Melody bood aan om voor mij te exporteren en te importeren van webstreepjelog naar wordpress.
(Makkelijker gezegd dan gedaan bleek, maar goed het is wel gelukt ondanks de barriëres).
Ze kreeg zelfs nog een andere wens van me te horen, die tekening verdiende een mooie permanente plaats.

En oh wat ben ik blij, niet dat ik in een dag van 93 naar 643 blogjes ben gegaan.
Maar dat dit blog me nu nog meer spiegelt, om te beginnen in de kopfoto.

Melody, mijn dank is groot.

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Kopfoto

  1. Melody zegt:

    Kijk, jij bent blij rn DAT is dank genoeg voor mij 😉

    Graag gedaan hoor.

  2. ram1955 zegt:

    Wat heerlijk voor je. Melody is een kanjer.

  3. tagrijn zegt:

    Melody heeft het er maar druk mee. Lees net bij Hannylive dat ze ook bij haar de oude handel heeft verhuisd. Geweldig voor je dat er zulke mensen zijn en dat je nu alles weer compleet hebt.

    • Melody zegt:

      Valt reuzemee hoor, als je weet hoe het moet is het geen punt. Het kost alleen veel tijd en geduld.. maar die heb ik beiden in overvloed.

      Ik vind het erg leuk werk en daarbij vind ik fijn als ik in staat ben iemand te helpen en ben ik er trots op dat iemand mij dat laat doen en mij dat vertrouwen schenkt.

Geef een reactie

