Invalshoek 36: Feestmaand -> voorpret

De tekening van de spelende filosoof laat ik op top staan bij de invalshoek.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

Hallo allemaal,

En het is alweer bijna eind oktober. Wat is dit jaar weer snel gegaan.
En daarom is het onderwerp: Feestmaand
En de invalshoek: voorpret

Daar komen vast weer mooie bijdrages van, lees die van:

Ook eens een invalshoek schrijven? Dit keer is de periode 24 oktober – 21 november 2012

En ik heb alvast een schoen gezet bij de Sint:

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

8 reacties op Invalshoek 36: Feestmaand -> voorpret

  1. rietepietz zegt:

    Gewéldig toch hoe dat werkt onder bloggers , en Melody weet natuurlijk al héél goed waar ze mee bezig is ,fijn dat ze je kon helpen .Met een toegift , léuk!
    p.s. Ze is al een engel genoemd ,dat heeft ze voor jou uiteraard hélemaal waargemaakt ( en voor heel veel anderen 😉

    • smijling zegt:

      zeker weten een lieve engel

      • Melody zegt:

        nou dames, ho maar weer. Al die lofuitingen, kweet me er geen raad mee.

        Het is niet zo moeilijk voor mij omdat ik het zo graag doe en dat weer omdat ik het zo leuk vind. Daarbij vind ik het een eer dat iemand die mij als blogster kent toch het vertrouwen durft te geven, daar ben ik trots op!

  2. Ria zegt:

    De mijne staat er ook, dit keer een chagrijnige,
    lees het alleen als je zeker weet er tegen te kunne.
    groetjes, Ria http://www.rias-weblog.nl/?p=3016

  3. platoonline zegt:

    Doe jij ook mee met het Sintspel? Ik helaas niet. Maar ik wens je er heel veel plezier mee.

Geef een reactie

