Ritme

Beste lezers en lurkers van dit log,

Ann en Patt hebben al gecheckt hoe het met me gaat.

Maar ze maken zich nog niet al te grote zorgen, want ze zien dat ik mijn best doe om in een goed ritme te blijven.

Wat vaker niet online, maar lekker op de bank met een boek.

Lekker met vakantie in binnen- en buitenland.

Nee, na 5 vakanties kan Min niet klagen dat ze de deur niet is uitgeweest.

Helaas lijdt daar wel het schrijfritme onder.

Het is niet meer 3 x per week, maar gelukkig ook nog niet 1 x per maand.

En daar kan ik dus niet alleen het wijzigen van mijn werkrooster als reden voor aanwijzen.
Gelukkig liggen er nog wat schrijfopdrachten te spartelen waar ik wat mee wil doen.

Nee, Min stopt niet met bloggen.

Ze is wel op zoek naar inspiratie of schrijfdoelen.

Want ook over Reizen, Meren en Minnen schreef ik nog bitter weinig.

Maar ja als ik me daar al geen zorgen over maak, dan hoeven jullie dat ook niet.

Liefs,

Min

 

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk. Bookmark de permalink .

7 reacties op Ritme

  1. Dat komt wel goed,voordat je het weet rolt de borrelende inspiratie weer over je blog 😉

  2. M e l o d y zegt:

    Gewoon doen wat goed voelt en dan komt de rest vanzelf, ik blijf toch wel regelmatig spieken 😉

  3. rietepietz zegt:

    Je bent inderdaad niet erg actief de laatste tijd maar zórgen maak ik me daar niet over hoor 😉

  4. plato zegt:

    Tja, de nieuwe WE gaat over verzorgen. Echt een woord voor jou, Reismeermin. En je hebt er de hele maand de tijd voor. Doe je mee?

  5. plato zegt:

    WordPress is traag vandaag. Zojuist nodigde ik je uit voor de WE van deze maand. Maar mijn bericht wilde niet doorkomen.

  6. tagrijn zegt:

    Rustig aan maar, dan breekt het lijntje (= verbinding met medebloggers) niet.

  7. Ria zegt:

    Kalm aan dan breekt het lijntje niet. Het komt wel weer ,geniet nog eerst even van de mooie herfstdagen.
    groetjes, Ria

Geef een reactie

