Invalshoek 32: Onverwachts – stoppen

De tekening van de spelende filosoof laat ik op top staan bij de invalshoek.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

Hallo allemaal,

Het leek er even op dat deze rubriek er onverwachts mee gestopt was.
Maar na een iets langere vakantieperiode van deze rubriek was de keuze voor het onderwerp en de invalshoek eigenlijk snel gemaakt.

Invalshoek 32:

Periode: 18 juli t/m  15 augustus 2012
Onderwerp: Onverwachts

Invalshoek: Stoppen

Om ook jullie van een welverdiende (schrijf)vakantie te laten genieten is de periode nu 28 dagen lang. Heb ik namelijk ook tijd om mijn leesachterstand in te halen 😉

Wens iedereen weer veel lees- en schrijfplezier!

Lees de bijdragen van:

Min

Melody

Ikan Mas

Ria

Marja

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek 32: Onverwachts – stoppen

  1. smijling zegt:

    goede morgen meermin
    ik ben klaar
    op http://smijling.wordpress.com
    is mijn stop te lezen

  2. Ria zegt:

    Goede morgen min, hier mijn bijdrage
    groetjes, Ria http://www.rias-weblog.nl/?p=2709

  3. platoonline zegt:

    Gelukkig is deze rubriek niet gestopt. Toch al weer 5 meedoeners. En dat met die vakantie.

Geef een reactie

