Invalshoek 31: Service -> zelf

De tekening van de spelende filosoof laat ik op top staan bij de invalshoek.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

Invalshoek 31

Periode: 23 mei t/m 6 juni 2012

Update 11 juli 2012: De invalshoek komt op 18 juli terug van vakantie.

Onderwerp: Service

Invalshoek; Zelf

Wens iedereen weer veel lees- en schrijfplezier!

Lees de bijdragen van:

Marja
Ria
Ikan Mas
Melody

En ik zal proberen om dit keer als service weer een de linken te plaatsen, maar je kunt natuurlijk ook zelf even in de reacties kijken 😉

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

6 reacties op Invalshoek 31: Service -> zelf

  1. platoonline zegt:

    Reismeermin. Waar blijven je stukjes. Ik smacht… kom op. En er staat een nieuwe WE die gaat over lezen. Echt iets voor jou dacht ik.

    Gaat alles goed daar? Laat eens wat van je horen.

    • reismeermin zegt:

      Hallo Plato, ben net hersteld van een (zeer pijnlijke) blaasontsteking.
      De invalshoek heeft even vakantie. En de afgelopen weken heb ik mezelf verbaasd door juist minder te lezen..

  2. smijling zegt:

    Lieve Meermin
    hier dan mijn invalshoekje . ook ik miste je stukjes . beterschap
    http://smijling.wordpress.com

Geef een reactie

