Invalshoek 28: Tafel -> ruimte

De tekening van de spelende filosoof laat ik op top staan bij de invalshoek.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

Invalshoek 28

Periode: 10 t/m 24 april

Onderwerp: Tafel

Invalshoek: Ruimte

Wens iedereen weer veel lees- en schrijfplezier!

Lees de bijdragen van:

Marja
Ria
Melody
Min

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Invalshoek 28: Tafel -> ruimte

  1. ram1955 zegt:

    Goedemorgen,
    Mijn bijdrage staat er ook: http://ram-in-ravels.blogspot.com/2012/04/tafel-ruimte.html
    Fijn weekend.

  2. Frans54 zegt:

    Ik heb eindelijk weer wat meer tijd om aandacht aan mijn log (en die van anderen) te besteden dus ik ga maar eens proberen mijn denkraam weer op te starten.

Geef een reactie

