De virtuele reis

Ik vermoed dat er wel zo’n 9 maanden zitten tussen droom en daad.
Ik had geen idee wat een virtuele reis me allemaal zou bieden.
Maar ik zag dat anderen mij meenamen op hun tocht door weblogland.
Op 27 maart 2008 plaatste ik mijn eerste log om 15.08 uur.
De teller bleef bij weblog staan op 548 logs op 17 augustus 2011.
Op WordPress wordt dit het 69e blog en het tweede dat onder de categorie Reismeerminboek komt te staan.
Want met het onderstaande bericht is mijn virtuele reis begonnen:

De “virtuele” reis gaat beginnen

Welkom aan boord bij “Sirene”, het virtuele voertuig waarmee reismeermin op pad gaat. Zij is op zoek naar haar goede balans van (samen) reizen, wonen, werken, leren en leven in de omgeving van water.

Lees mee hoe zij haar “virtuele” droomreis voorbereid.

Wij gaan op “virtuele” reis eerst vlakbij en dan steeds verder weg.

Reismeermin

Het is een reis die ik trouwens graag aan anderen die zou willen aanraden.
Ook al zie je niet direct resultaat, het eerste resultaat was dat ik koos om positief te kijken naar wat nog wel kon.
En het ging niet in één dag, soms zat de wind wat tegen.
Maar ik geniet weer van een goede gezondheid, leuke baan en het allerbelangrijkste wat ik destijds even niet zo goed voor ogen had: een toekomstperspectief.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

Een reactie op De virtuele reis

  1. platoonline zegt:

    Zonder perspectief kan een mens niet leven.
    En een ander zal het je niet geven.
    Dus je bent wijs als je je eigen toekomst droomt.
    Jij kunt dat, dat zie je maar weer even.

    Min, ik ben een bewonderaar.

    Tuinier.

Geef een reactie

