Thema’s

Het is, vind ik zelf, hier een beetje stil. Tijd voor een nieuwe uitdaging voor mezelf

Daarom heb ik vier thema’s gekozen waar ik dit jaar in ieder geval over wil schrijven.
Minimaal 3 x wil ik dan over één thema schrijven en wie weet hoe veel het echt gaat op leveren.
In ieder geval 12 blogs waarvan ik nu al voel dat die me gaan inspireren.

Het thema voor de lente: Reis

Het thema voor de zomer: Meer

Het thema voor de herfst: Min

En het thema voor de winter: Boek

Het kan natuurlijk zijn dat aan het eind van 2012 ineens blijkt dat de thema’s in een andere volgorde hadden moeten staan. Of dat ze soms opvallend overeenkomen.

Want a) Wij gaan binnenkort al op Reis
b) de reis gaat naar Wateren, nou dat doet me aan Meer denken
c) reis is gevolg van gezondheidsklachten Juan, maar zoals hij zelf zegt:
Min, dat gaat helemaal goed komen.
d) En op reis nemen we altijd iets te lezen mee.

Heel benieuwd hoeveel reizen ik ga beschrijven totdat het zomer wordt.
Minimaal 3 dus.

Nog even een categorie verzinnen voor deze thema’s en wat staat er dan reismeerminboek.
Ik neem maar heel veel schrijfpapier mee op reis ;-))

Mocht dit log je inspireren tot het maken van je eigen vier thema’s of op een andere wijze laat het me dan weten, dan vermeld ik ze graag en kom ik lezen.

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk, Reismeerminboek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Thema’s

  1. Marja zegt:

    Een goede reis, meermin.

  2. rietepietz zegt:

    Nee ,ik heb de behoefte niet om met thema’s te werken ,ik klooi maar wat aan 😉 Maar ik zie veel logjes waar men in een bepaald patroon logjes maakt ,blijkbaar is er soms behoefte heeft aan een vorm van structuur in het loggen . Maar ik wens je succes met je plannen en natuurlijk blijf ik meelezen 😉

  3. tagrijn zegt:

    Leuk bedacht, maar ik schrijf maar wat voor mijn pen komt en wat zich aandient.

  4. platoonline zegt:

    Ik ben benieuwd. Het succes wordt niet bepaald door onderwerp of structuur maar door de manier waarop je ergens over schrijft. Je zou dus ook bij jezelf kunnen bedenken hoe je wil schrijven en wat je wilt overbrengen. Veel succes.

  5. Leo's mening zegt:

    Thema’s zijn aan mij niet besteed. Ik schrijf als de inspiratie tot mij komt en dat lukt me altijd aardig zonder opgelegd pandoer. Heb niet voor niets zes blogs die ik vrijwel allemaal dagelijks vul. Het houdt je van de straat. Hoewel, die straat brengt wel weer de nodige inspiratie. Zoals nu al twee geplande reisjes, waaruit weer het nodige zal komen aan content waarmee ik weer verder kan ‘vullen’.

Geef een reactie

