Oorzaak -> gevolg

De tekening van de spelende filosoof laat ik op top staan bij de invalshoek.
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

Periode: 1 tot 15 februari 2012

Onderwerp: Oorzaak

Invalshoek: Gevolg

Wens iedereen veel lees- en schrijfplezier!

En tja als je het dan druk hebt gehad op je werk (oorzaak), kan het wel eens voorkomen dat je iets uit de vorige Invalshoek kopieert (gevolg). Want de vorige invalshoek was met dank aan het feit dat mijn moeder op 18 januari 68 jaar werd. En ja er mocht gezongen worden. Iedereen bedankt voor alle felicitaties ;-).

Melody (Zingen / ouder)
Melody
Ria
Marja

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

4 reacties op Oorzaak -> gevolg

  1. Ria zegt:

    Nog gefeliciteerd Min ,dacht dat ik dat al gedaan had, maar kan nooit te vaak zijn.
    Ga me buigen over de invalshoek.
    groetjes ,Ria

  2. Ria zegt:

    Hier is mijn bijdrage Min.
    groetjes Ria
    http://www.rias-weblog.nl/?cat=19

  3. Marja zegt:

    http://ram-in-ravels.blogspot.com/2012/02/oorzaak-gevolg.html
    Goedemorgen,
    Hier is mijn bijdrage.
    Ik wens je een fijne en zonnig weekend.

Geef een reactie

