Invalshoek 19: Bedrog -> Listig

De tekening van de spelende filosoof laat ik op top staan bij de invalshoek
Deze tekening is gemaakt op basis van mijn elevatorpitch en wat steekwoorden.

Onderwerp: Bedrog

Invalshoek: Listig

Periode: 7 tot en met 21 december 2011

Wens iedereen veel lees- en schrijfplezier.

Lees hier de verhalen van:

Min
Ikan Mas
Melody
Ria
Marja

Dit bericht werd geplaatst in Invalshoek. Bookmark de permalink .

5 reacties op Invalshoek 19: Bedrog -> Listig

  1. smijling zegt:

    Even bedrog -listig het hoge woord kwam er nooit uit we zien elkaar gauw? op http://smijling.wordpress.com

  2. Melody zegt:

    Ik kan niet bij Ria reageren dus ik doe t maar even hier…
    Het gesol moet inderdaad ophouden Ria, maar ja hoe krijgen we het voor elkaar?

  3. Marja zegt:

    http://ram-in-ravels.blogspot.com/2011/12/bedrog-listig.html
    Goedemorgen,
    Hier is mijn bijdrage. Bedoeld met een grote knipoog.
    Groetjes, Marja.

Geef een reactie

