Bedrog -> Listig

Potverdriedubbeltjes nog aan toe,
Wat is die Min een schavuit.
Doet alsof ze de aller aller allerbeste bediende van de wereld is
maar ondertussen.

Kijk als mensen in de lappenmand liggen worden er kaartjes verstuurd.
Ik krijg virtuele beterschapswensen.
Daar kan ik mijn tanden toch niet in zetten?

Oh ja, tanden daar heb ik er nog maar vier van.
Kijk ’s ochtends kom ik al niet meer naar beneden, dat leek me een goed plan.
Echter mijn bediende is gehaaider dan ik dacht.
Bij het vorige Dierenartsbezoek pakte ze me bij kop en kont en deed me in de bench,
Nu was de ochtend bijna voorbij en tja ze had zulke lekkere brokjes voor me neergezet.
Ik loop de kamer binnen, Kaatje vlucht naar boven en ook mijn bediende loopt de gang op.
Oh, nee ik ben weer bedrogen.
Wat is dit voor list?
Het kattenluik is afgesloten.
Ik jammer dat ik niet mee wil.
Ik wil hier niets van weten.
De bediende gooit een handdoek over me heen.
Terwijl ik nog eens controleer of ik het kattenluik niet door kan,
op weg naar de veiligheid van zolder.
Ze laat me hier gewoon inzitten (de bench) totdat het tijd is om naar de dierenarts te gaan.
En die heeft dus nu op vier tanden na mijn tanden en kiezen nu in twee etappes getrokken.
Nee, voorlopig wil ik alleen van Juan brokken en naar Min ga ik mokken
Mossel

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Bedrog -> Listig

  1. Pingback: Invalshoek 19: Bedrog -> Listig | reismeermin

  2. Marja zegt:

    Ach, Mosseltje toch. Ik leef met je mee.

  3. J@n. zegt:

    Die bedienden hebben het ook nog steeds niet begrepen; Deuren zijn er om open te zetten, anders hadden ze er ook wel muren van kunnen maken.

  4. hanneke zegt:

    het zal wel ergens goed voor zijn geweest, mossel.
    maar zo gaat dat met bedienden: ze zijn niet te vertrouwen.
    sterkte.

  5. Ria zegt:

    Och lieve mossel ,.er is troost .
    Straks mummel je in je eentje een lekkere bord vissoep hap-slik weg.
    groetjes ,Ria

  6. Trees zegt:

    Een mooi verhaal Mossel, maar je bent een beetje te eigengereid denk ik… En bijten mag al helemaal niet en daar zijn ze bang van…
    Een aai van Trees

  7. rietepietz zegt:

    Ach Mossel ,je bediende bedoelt het goed hoor , laat het maar gebeuren !

  8. Plato zegt:

    Tja Mossel, het zal voor je eigen bestwil zijn geweest. Je bent zo eigenwijs. Min kon niet anders. Maak het nou maar weer goed met haar. Min is niet kwaad. Dat weet je toch?…… TOCH??

Geef een reactie

