Voeten in de aarde

Ik wil eigenlijk niet wennen aan mijn nieuwe weblogstek.
Nog steeds hoop ik dat alle reizen naar een meer of van Min en Meer weer boven water komen.
Dat heeft blijkbaar nogal wat voeten in de aarde.

Tien weken al is mijn webminlog op reis.
Ik hoop toch dat het met heel veel (liefst alle) verhalen weer toonbaar wordt.

In Word heb ik nu een logboek gemaakt en dat vergt ook veel reisongemak.
Waardoor ik een leesachterstand heb bij veel van mijn favoriete loggers.

En tja ook de schrijvers linken die een blog schrijven n.a.v. een  invalshoek wachtte soms wel heel lang voordat de link er staat.

Mijn goede voornemen is om in een periode van veertien dagen er acht te gaan werken.
En in verband met mijn grenzen hou ik vast aan twee rustdagen.

Blijven er nog vier dagen over om te bloggen.

In een maand tijd zijn dat dus zo’n 8 tot 10 blogdagen.
Of dagen waarop ik eens kan werken aan mijn boek.

Want dat manuscript dat ik zou sturen naar een uitgever..
Dat heeft ook al sinds 11 november 2010 (geen typefout) heel wat voeten in de aarde.

En zoals sommige mensen al weten ben ik sinds die datum bezig met het Project Pa en Ma Prik.

Maar ja dat deelde ik wel met een aantal mensen, maar veel verder dan 45 leuke verhalen selecteren voor Hilde en Sjoerd is het nog niet gekomen.

Zijn ze ondertussen ook al 45,5 jaar getrouwd. En dat was wel op 11-11-2011.

Zie daar invalshoek : Pa en Ma Prik -> delen.

En zoals gezegd, het had (en heeft) heel veel voeten in de aarde..

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

8 reacties op Voeten in de aarde

  1. Melody zegt:

    Tja meis…..dingen komen nu eenmaal niet altijd zoals wij ze graag willen he ? ;-(
    12 weken ondertussen overigens… ik zeg er verder niks over als je t niet erg vindt.

    hoe ook…. veel voeten in aarde leidt tot mooie bloei en groei van alle leven!

    Liefs

  2. Marja zegt:

    Aha, daar komen pa en ma Prik vandaan.

  3. rietepietz zegt:

    Je hebt één voordeel Min , daardat je nu wordpress blogt zal het nieuwe dahboard bij weblog je heel bekend voorkomen .Ik kan sinds gisteren wél inloggen maar dat is dan ook bijna álles ,een log maken zóu kunnen maar ik heb dat gebruikt om naar m’n wordpress adres te verwijzen .
    Ook ik wacht alleen nog maar op m’n verhaaltjes die ik dan hoop te kunnen importeren .Eerlijk gezegd heb ik niet genoeg vertrouwen meer in weblog om dáár door te gaan maar als ik geen kans zie de boel te importeren zal ik wel moeten om ze niet kwijt te raken .

  4. platoonline zegt:

    Tja, je maakt je keuzes… en dat is te respecteren.

    Over weblog denk ik maar niet teveel na. Ik ben allang blij dat ik weer kan bloggen via wordpress.

  5. tagrijn zegt:

    Tja, het is triest. Krijg steeds een link toegestuurd om een nieuw wachtwoord aan te maken. Maar ze kennen me niet… Of de gebruikersnaam is onbekend, of het emailadsres…En mailtjes worden niet beantwoord of er komt weer een nieuwe link. Grrr…Ben er ook pas vanaf 2006! Bezit mijn ziel nu maar in lijdzaamheid,
    Heb gemerkt dat je bij degenen die daar wel verder zjjn gegaan geen reacties kunt intikken. Eén tikfout en de hele boel is weer weg. Of het wordt gewoon niet geplaatst. Ik vind dat weblogbeheer het advies van Jolande Sap maar moet opvolgen: de stekker eruit.
    Er zit daar ene Coen. Mischien technisch knap, maar van communiceren totaal geen kaas gegeten.
    Ik hoop dat het met je manuscript voorspoediger gaat.

  6. hanneke zegt:

    kom op, gewoon doorzetten met dat boek!
    pa & ma prik wachten al zo lang!!
    en weblog? ooit zal het wel goed komen…..

  7. Trees zegt:

    Ach Min, even mopperen of piepen mag best hoor… ik doe het ook wel eens. Helaas helpt het niet zoveel…
    En eerlijk gezegd vind ik het wel prettig bij WordPress… ik wil alleen dat het goedkomt want ook ik wil mijn logjes terug 😦 Ik geloof nog steeds in weblog.nl hoor!

Geef een reactie

