Uitdaging Hart en ziel

Hallo allemaal,

Vandaag was ik samen met 21 andere droombaanreizigers naar de Talentenbakkerij in  Amersfoort voor een droombaandag.

Ik ben een schrijver en ik ga een boek publiceren.
Dit ook, als actie, aan mijn eerste lezer die ik zag, mijn vader, gemeld.
Zijn reactie: En wanneer treed je op in DWDD en P&W.
En laat ik nu DWDD genoemd hebben tijdens mijn droombaandag.

Tot op heden heb ik hier (lees op Hart en Ziel) nog niet veel geschreven, daar gaat verandering in komen.
Droombaanreiziger heeft me uitgedaagd.
Of ik hier (op Hart en Ziel) maar even 7 dagen lang wil bloggen.

Niet iets wat ik wil publiceren.
Maar wel waar ik reactie op wil.

Onderweg naar huis hoorde ik op de radio het eerste onderwerp: 20 oktober 1973

Op 20 oktober 2011 gepubliceerd op Hart en Ziel.

http://www.hartenziel.nl/deelnemers/reismeermin/dagboek

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

