Menu -> keuze 1: Oh die lente -> chagrijnig

Nou, als ik had geweten

Hoe dierbaar de lente

me nog zou worden

 

Toen leek het alsof het een

mooi groei en bloei jaar zou worden

 

Nou de lente werd gevolgd door Oh, die zomer

Die trouwens meer op Oh, die herfst leek.

 

Daar zijn we dus knap chagrijnig van geworden

En dan was die zomer ook nog eens heel erg nat.

 

Nee, dit jaar geen druiven om te oogsten.

Een ook geen klaroengeschal uit mijn trompetten

 

Nee, ik denk toch maar dat ik mijn winterslaapwekker nu ga zetten.

Dit bericht werd geplaatst in Op verzoek, Persoonlijk. Bookmark de permalink .

5 reacties op Menu -> keuze 1: Oh die lente -> chagrijnig

  1. hanneke zegt:

    niks aan te doen, helaas pindakaas.
    nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    of: maybe next year!

  2. Melody zegt:

    Lieve Sas, ik heb altijd genoeg inspiratie om iets te schrijven, teveel is misschien een beter woord maar ehhhhh ik wordt nooit chagrijnig van een bepaald seizoen of weerstype….
    Hoe ik deze Invalshoek moet vullen weet ik dus nog even niet, sorry………. ik ga erover nadenken en als het me gelukt is er een verhaal van te maken dan laat ik het je zsm weten.

    Liefs. Mel.

  3. platoonline zegt:

    Een leuke invalshoek, Saskia. Ik kwam net bij Ria, die had ook een hele mooie (ik dacht, laat ik mijn linkenlijst eens andersom afwerken. De jouwe vind ik ook heel leuk, maar zelf heb ik geen nare gevoelens bij een bepaald jaargetijde. Ik gun er me niet eens de tijd voor. Donker? Dan licht aan. Koud: dan CV op 20. Gewoon niet denken want dan is mijn halve leven verpest.

    Maar ehh… gaat alles goed met jou?

    • reismeermin zegt:

      Dank je , maar ja op een invalshoek en onderwerp geïnspireerd die jij zelf eens hebt opgegeven. Zodra mijn vertrouwde blogadres weer boven water is dan gaat het helemaal uitstekend met me.
      Grappig is wel dat nu mensen me op dit nieuwe blog bij mijn eigen naam noemen terwijl het bij het vertrouwde blogadres altijd Min was ;-))

Geef een reactie

